Vasárnap újra elegendő számú tag szédült ki a reptérre egy jó kis üzemhez, úgyhogy némi délelőtti a Barkas-on és az aggregátoron elvégzett szervízmunka és a technikák megtankolását követően délután újra kipakoltunk. A gépek kihúzásánál alaposan megzavart minket az ideiglenes délies befújás, és majdnem az északi sarokba pakoltunk ki. A felhőkép a tegnapihoz hasonlóan ígéretes volt. A Spatz indult elsőnek, majd a Cobra következett. Miután elmentem kötélért, az oktatóm felém fordult: Neked már csak a Góbé jutott. Jó lesz az is - mondtam, és már mentem is ernyőért. Valahol a hosszúfalon találtam emelést, de valahogy nem volt az igazi (vagy inkább nem tudtam rendesen megfogni), mert mire a szél kisodort a szegvár melletti fóliatelep fölé, még mindig csak 800 körül lehettem. Végül átnyargaltam egy a reptér felé eső felhő alá, ami már sokkal jobban emelt. Ráadásul sikerült úgy megtalálnom a két métert benne, hogy 110-zel száguldottam belé, és első körből sikerült megfogni. Na, valahogy így kell ezt csinálni - mondtam magamban. Ahogy emelkedtem, észrevettem a közelemben a Spatz-ot. Hát ő nem emelkedett olyan gyorsan, mint én. Aztán észrevettem egy madarat (sas, sólyom vagy vércse lehetett) is, ami meg úgy száguldott fölfelé, mint a rakéta. Mivel mindhárman egy nagyobb felhő alatt voltunk, egyértelmű volt, hogy a madár találta meg a legnagyobb emelőzónát, úgyhogy mentem a madár alá körözni. Hát ott az eddigi 2-vel szemben bő 3 méteres termik leledzett. Hamarosan a Spatz-os klubtársamnak is feltűnt a turpisság, és Ő is csatlakozott hozzánk. A termik elég dobálós volt, az alattam köröző Spatz pedig köztudottan jobban emelkedik a Góbénál, ezért 1.500-on otthagytam a klubtársamat, hagy bontakozzon ki magában. Átsiklottam a szeméttelep feletti felhő alá, ahol a tegnapival ellenben egész korrekt emelés volt. Aztán megláttam, hogy vásárhely felett nagy zivatarfelhő kezd összeállni, úgyhogy mentem vissza a reptér fölé. Itt még szórakoztam egy sort, liftezgettem, meg át-átejtettem a Góbét, majd a start közelében 400-ig szűkfordulóztam fordulóváltással (most jobban sikerült, mint tegnap), aztán rendes iskolakör után mentem leszállni. A starton már zászlóztak, hogy hangárra szálljak, és így is tettem.
A zivatarból persze nem lett semmi, úgyhogy még iskolaköröztünk párat, aztán zártuk a napot. Termikelés gyakorlatba-hozó repülésnek jó volt a mai nap.